Verdomme!!!!!
Het zal ook eens niet zo zijn....
Holland, die in 2005 al meer beleefd heeft dan in de voorgaande 24 jaren, was van plan om naar Weiden te rijden... Maar helaas kwamen een paar griepvliegjes op mijn weg..
Dat is nog niet het ergste.... Het was heel lief dat Yvo mijn even een stukje liet meegenieten van het concert!! Maar als je daarna een smsje krijgt van een ene Tanja met de tekst : "je hebt echt wat gemist!!!!" stijgt de temperatuur van 39 naar 40 graden!!!! Nu weet ik dat ze dat als grapje bedoelde maar toch deed het een beetje pijn.. Niet alleen omdat ik een Elli-konzi gemist heb maar erger nog dat ik me er heel erg op verheugd had de "volslagen gekken" weer eens te zien... Na mijn weekje Duitse les merk ik dat ik makkelijker Duits praat en zefs af en toe op tijd grapjes kan maken...
Met de meiden is het altijd lol hebben, en bedenk me soms ook hoe apart het is dat zo'n groep zo hecht met elkaar omgaat, en dat terwijl ze elkaar een jaar geleden nog niet kenden... Apart maar zeker mooi!
Het zal dus nog even op zich laten wachten dat ik jullie, de verruckten, weer ga zien. Een enkele misschien een keer in het weekend, maar ik ben de komende tijd druk druk .. Ik hoop dat ik het ziekenhuis levend uitkom... ;-)
Lieve Meiden,
Bedankt aan alle die mij een sms hebben gstuurd of hebben gebeld de afgelopen dagen! Super lief dat jullie ook nog aan holland denken!!!
Hoop nog lang lol met jullie te mogen beleven .. als het aan mij ligt tot en met achter de geraniums!!!
Dikke kus
Mar