Thema: Wanted!!
Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 22.10.2004, 14:05
Marian Marian ist offline
Registrierter Benutzer

Registrierungsdatum: 08.2004
Marian befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
Reden Toppiejoppie

Toppiejoppie!!!

Dat er gewoon meerdere mensen zijn die nederlands spreken... Misschien komen we straks nog in de meerderheid

Tja wat moet ik nu eens gaan vertellen... Ik mag duik- en skiles geven maar over nederlandse les had ik nog niet nagedacht..

Ik kan jullie serieus wat gaan vertellen maar kan jullie ook leuke woordjes zoals vloekwoorden gaan leren..

Ik ben in ieder geval heel blij dat mijn baas mij vrij heeft gegeven voor het weekend in November zodat ik de "Elli-verslaafden" weer kan zien. Zoals ik al gezegd had vond ik het weekend in September super, ondanks dat ik zaterdags een beetje "afwezig" was... Zal wel door het kruiwagen spelen zijn gekomen in plaats van en het slaaptekort van de dagen ervoor..

Ik moet trouwens Enza gelijk geven dat er mensen zijn die zich in de chat anders voor doen dan dat ze in werkelijkheid zijn.... Misschien klopt het krantenartikel over de "computerstoringen" wel ... haha
Ik moet ook zeggen dat het heel aanstekelijk is om toch iedere dag even in het forum en de chat te kijken. Als gevolg dat ik me al een paar keer verslapen heb *grrrr* Dankjewel daarvoor Elli maar doet me goed dat ik vanaf het begin goed door jullie opgenomen ben...En daarom ben ik ook gebleven. Natuurlijk hoop ik dat elli ooit eens op wereldtournee gaat en ook hier bekent wordt maar ik ben hier vooral omdat ik lieve en gezellige mensen heb leren kennen waar ik contact mee wil blijven houden.. Elli is stiekum een beetje bijzaak... Sorry Elli, maar ik als nuchtere Noordeling, vind je een wereldwijf en hoop dat het in de toekomst goed met je gaat, maar ben geen "verslaafde"..

Zo dat was weer even de serieuze Marian, nu de lollige...

wann mann spass haben woll muss mann diese sinnen laut aussprechen..
- Rot op naar Rotterdam
- Leentje leerde Lotje lopen langs de lange lindelaan
- Ik vind Pindakaas, poffertjes, pannekoeken en stroopwafels heel lekker
- Marian is niet gek, maar ik wel!
- Vrolijke vliegende Hollanders vliegen graag naar vrolijk Regensburg
- Gekke gerrit graait graag groene groente uit de grote tuin

So leute wieder ne teil..
Bleib uben, prufung ist 18 oder 19 november

Groetjes en Liefs
Marian

Geändert von Marian (22.10.2004 um 14:29 Uhr)