![]() |
endlich....
Liebe mädels,
jo jo ich leb noch! Hatte kleine probleme und viel arbeit...so leider kein zeit gehabt zu schreiben.. Vielleicht kann ich etwas ubersetzen von deutsch zu oder nach ;) niederlandisch.... Muluc hast gut ubersetzt!!!! wirklich super...nur das letzte war nicht ganz richtig aber okidokie! Oudje, dankjewel voor je vertaling.. Sorry dat ik even geen tijd had maar was er even met mijn hoofd niet bij... Misschien kun jij een verhaal in het duits typen die ik vertaal in het nederlands...is ook goed voor mijn duits. Tja leutz, weiter kein neue sache und leider auch kein lustige "eintragen"ins kopf aber das kommt mal wieder... Ik heb ongelovelijk veel zin in november, kan niet wachten alle gekke, dwaze, ontspoorde elligators weer te zien. En :saufen: gaan we zeker!!! Nachsten mal ist meinen eintrag wieder etwas langer... sag jetzt Toedeledokie Liefs Marian |
geben wir wieder richtig gass auf Holländisch!!!!
Und jetzt.......
Dani droomt over Elli en-of mij.... poe poe, nou nou, zo zo dat is niet mis... of beter gezegd.. geen kattepis.. Oudje, gelukkig weet ik waar onze lieve droomster over praat, ze heeft mij de droom al een keer verteld... niet verkeerd, maar de meeste dromen zijn bedrog... zoals een zanger bij ons dat zingt.. Tja verder weet ik nu even niet zo snel wat ik nog meer moet vertellen.. Ga nu snel naar huis om even een hapje te eten en heb hopelijk vanavond genoeg fantasie om even een nederlands verhaal hier neer te zetten... Eet smakelijk allemaal en tot straks!!!! Dikke knuffel Kamikaze Cholland |
Okay, ich übersetze jetzt das, was ich verstanden habe:
Und jetzt: Dani träumt von Elli und von mir...blabla ...genug Fantasie... Dicken Knuffel... Mehr hab ich nicht verstanden... ;) |
Zitat:
ABL = aufn boden lieg SMW = schmeiss mich wech LW = lachwech DB = der bruller DH = der hammer Sehr gut Dani, Du hast den ersten prufung bestanden.... ps... das blablabla war den besten ubersetzung immer!!!!! |
Ja, prima! einer meine Lieblings-Threads ist wieder aktuell!
Allerdings hat mir Jaguar eins auf den Deckel gegeben, weil ich wohl mal was übersetzt hab, das sie übersetzen wollte, also halt ich mich jetzt erst mal zurück! Dann mach mal, Bille! :D Wobei ja Muluc z.B. auch nicht schlecht und onze droomster Dani ja Nachhilfe verordnet kriegt! :D oh, ik zie wel dat het makkelijker is hier Nederlands te schrijven dan alleen huis met een boekje! Ja, kamikaze... laaten we dit thread weer leven! :D Ik hoop het gaat weer goed met jou en we zien elkaar gauw weer! Knödeldödel in Hückeldückel! :D het oudje |
Zitat:
|
Zitat:
Zitat:
Und wann du schreiben kannst, schreib das auch deinen bauch.... :lach: Vll macht Bille das fur dich.... Jaguar.... |
Zitat:
|
Zitat:
hey, hast du schon mal live erlebt, dass unser Kaas-Kop Marian nur 120 fährt? :lalala: :lalala: :lalala: (hach, ist das wieder nett mit Euch heute! :D ) |
Zitat:
|
Zitat:
Und 120 km/st mmmm dann war ich jetzt noch nicht beim konzi im München beim trabrehnbahn und hatten wir uns noch nicht kennengelernt.... |
Zitat:
|
Zitat:
Das war naturlich ne witz... Ihr alle seid auch superverrückt, und habe die meisten lieb ;) |
Zitat:
Wir haben uns alle soooo liep... :) |
Zitat:
und genau wir haben uns alle sooooo liep.... Sind alle ganz besondere leute !!!! :yeah: |
Zitat:
Das war doch nicht eine Stunde und vorm Harp waren wir auch nicht dreimal. War es nicht das Sporthaus "Schrott", oder so ähnlich. Ich habe es nicht dreimal gesehen, aber Du. Och es war doch herrlisch durch Rgbg. zu laufen und die Taxifahrt war ja auch nicht schlecht. Und das letzte mal haben wir uns ja nicht verlaufen. So kann es weitergehen. Ja und ihr habt recht, wir haben uns alle soooooooooooo liep. :mops: :yeah: Claudi |
Verdomme!!!!!
Het zal ook eens niet zo zijn....
Holland, die in 2005 al meer beleefd heeft dan in de voorgaande 24 jaren, was van plan om naar Weiden te rijden... Maar helaas kwamen een paar griepvliegjes op mijn weg.. Dat is nog niet het ergste.... Het was heel lief dat Yvo mijn even een stukje liet meegenieten van het concert!! Maar als je daarna een smsje krijgt van een ene Tanja met de tekst : "je hebt echt wat gemist!!!!" stijgt de temperatuur van 39 naar 40 graden!!!! Nu weet ik dat ze dat als grapje bedoelde maar toch deed het een beetje pijn.. Niet alleen omdat ik een Elli-konzi gemist heb maar erger nog dat ik me er heel erg op verheugd had de "volslagen gekken" weer eens te zien... Na mijn weekje Duitse les merk ik dat ik makkelijker Duits praat en zefs af en toe op tijd grapjes kan maken... Met de meiden is het altijd lol hebben, en bedenk me soms ook hoe apart het is dat zo'n groep zo hecht met elkaar omgaat, en dat terwijl ze elkaar een jaar geleden nog niet kenden... Apart maar zeker mooi! Het zal dus nog even op zich laten wachten dat ik jullie, de verruckten, weer ga zien. Een enkele misschien een keer in het weekend, maar ik ben de komende tijd druk druk .. Ik hoop dat ik het ziekenhuis levend uitkom... ;-) Lieve Meiden, Bedankt aan alle die mij een sms hebben gstuurd of hebben gebeld de afgelopen dagen! Super lief dat jullie ook nog aan holland denken!!! Hoop nog lang lol met jullie te mogen beleven .. als het aan mij ligt tot en met achter de geraniums!!! Dikke kus Mar |
Oje...dann bin ich wohl an dem hohen Fieber schuld... :schnief:
also nächstes Mal kriegst du keine SMS mehr! Oder ich schreib einfach, dass es total fürchterlich war :lach: Übrigens...Den letzten Satz mit den Geranien am Hintern hab ich nicht verstanden :auslach: Gute Besserung! :yeah: |
Zitat:
Zitat:
Zitat:
|
Boah, Marian, bist du sauer ???
Oder warum schimpfst du so in deiner Muttersprache *fg*??? Oder hab ich nur wieder zu wenig verstanden :D |
Zitat:
|
zuiplap...danke Marian! Wieder ein neues Schimpfwort gelernt :yeah: :lach:
|
zur umfrage.. ich muss ja zugeben, dass ich nur schimpfwörter kenn.
die sind mir im chat immer so zugeflogen :auslach: |
Zitat:
Langenscheid >>> Holländisch - Deutsch |
Zitat:
:auslach: |
hey, ich lach mich kaputt! kann leider nicht an der Umfrage teilnehmen, weil nichts davon zutrifft! ;)
Maar ik vind het heeeeeeeeeeel grappig om zo veel Nederlands te lezen! morgen gaat het weer naar de Nederlands-Cursus en zo leer ik het misschien ook zo, dat het hier niemand kan meer begrijpen, nu klopt dat wel voor iedereen! ik spreek even IJsselmeer-Nederlands! lol groeten van het oudje |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 19:23 Uhr. |